giftcard
מקום / מסעדה ליום הולדת רומנטית

לארוחה רומנטית וייחודית התקשרו: 072-393-9464

רומנטיקה היא חשובה בכל מערכת יחסים ואנשים עושים מאמצים כבירים כדי לייצר זיכרונות רומנטיים עבור בני זוגם. זה לא פשוט, כי יש הרבה אלמנטים שמרכיבים רומנטיקה, ואחד החשובים שבהם הוא המיקום. רומנטיקה נוצרת על ידי אווירה, וכאשר מחפשים אחר מסעדה ליום הולדת רומנטית צריך לעשות מאמץ גדול כדי לפגוע במטרה. מסעדת ביסטרו 56 היא אחת המסעדות הכי רומנטיות בישראל וזה נוגע גם לאוכל המוקפד, גם לשירות האיכותי, אך בעיקר למיקום של המסעדה, שנמצאת לצידה של המרינה שבהרצליה. [caption id="attachment_5158" align="aligncenter" width="1000"]אירועים בחוף הים אירועים בחוף הים[/caption] הטיילת המרהיבה של הארנה שוכנת לצד הסירות והמים השקטים, והמסעדה, שמשקיפה על כל האירוע, מייצרת תפאורה יוצאת דופן בשעות הערב ואחר הצהריים, אשר מגבירה את הרומנטיקה ופוגעת במטרה.

כך תבחר מסעדה ליום הולדת רומנטית

מחפש מקום ליום הולדת רומנטית לאשתך? חשבת להפתיע אותה ולהזמין גם כמה חברים טובים שלה כדי לחגוג ביחד? בוא אלינו כי אצלנו ב B56 מחכה לך, לאשתך ולכל האורחים חוויה שתרעיד את כל החושים! B56 הינו מקום מקסים לאירועים קטנים, אינטימיים ומרגשים במיוחד המציע נוף של ים, שקיעות ואלגנטיות בכל פינה, אז למה לחשוב יותר מידי?

האוכל הטעים שיוגש לאורחים

כמובן שכאשר מדברים על מסעדה ליום הולדת רומנטית מדברים, לפני הכול, על אוכל משובח. אנחנו ב B56 מציעים מטבח שף כשר, פתוח לעיני האורחים ומגוון ביותר. המנות נעשות תוך שימוש בפרודוקטים נפלאים, טריים וללא כל חומר משמר כך שהטעם הוא טעם גן-עדן והחוויה נשארת כזיכרון לשנים.
מקום לחגוג יום נישואין
אירועים בים 
מקומות לחינה
מקומות קטנים לאירועים
מקום לאירוע קטן בשרון
מקום כפרי לאירועים
חתונה קטנה על הים
לופט ליום הולדת במחיר זול
לופט ברעננה לימי הולדת
השכרת חלל לאירוע
מקומות לימי הולדת
מקומות לחתונה קטנה
מקום לאירועים קטנים בשרון
אירועים במסעדות כשרות
דילוג לתוכן