מקומות לחתונה קטנה

לחתונה מיוחדת התקשרו: 072-393-9464

חתונות קטנות הן פופולאריות מאוד כיום עבור הרבה מאוד זוגות. יש המון אנשים שיוצאים מהשבלונה ומייצרים אירוע שמתאים להם מאוד, רק עם המשפחה והאורחים הקרובים, ובכך מייצרים משהו שהוא יותר אינטימי, מרגש וגם טעים. האתגר הגדול ביותר הוא למצוא מקומות לחתונה קטנה אשר יספקו את החוויה הטובה ביותר. מקום אשר יכול לערוך חתונה עד 50 איש במרכז הוא הביסטרו 56 שבהרצליה.

מדובר במסעדה שמארחת אירועים ברמה גבוהה ומהווה פתרון לכל מי שרוצה לערוך חתונה קטנה בשרון ובסביבה. האוכל במקום הוא מגוון ונעשה על ידי צוות מוכשר אשר מקפיד על כל פרט ופרט. העיצוב והשירות הם מרשימים, אך את ההבדל עושים האווירה והתפאורה, לאור הקרבה למרינה.

מקומות לחתונה קטנה

חתונה קטנה זה תמיד היה החלום שלכם? מרגישים שמצאתם את אהבת חייכם והייתם רוצים להתחתן כאשר האנשים היקרים לכם ביותר מקיפים אתכם? אם כך, אין ספק שאפשר להבין את ההתרגשות שלכם. מה שכן, כדי לבחור מקומות לחתונה קטנה צריך להשקיע ולעשות חיפושים מראש, כי כולנו יודעים לומר שלבחירת המקום יש השפעה על הצלחת החגיגה כולה. לכן, אם חשוב לכם שיזכרו את האירוע שלכם בצורה מיוחדת במינה, מדוע שלא תתחילו לחפש כבר עכשיו את המקום המושלם?

מקום שמעניק אווירה טובה

כאשר בוחנים לעומק מספר אפשרויות של מקומות לחתונה קטנה אי אפשר שלא לחשוב על כל אותן מסעדות יפות ומעוצבות. לכן אנחנו מציעים לכם לבוא אלינו עוד היום, כי אצלנו בביסטרו 56, מסעדה לאירוע קטן, מחכה לכם לא רק מסעדה עם אוכל נהדר, אלא גם נוף עוצר נשימה, יפה ומיוחד. אצלנו תוכלו ליהנות מהרקע הכי יפה שיש לאירוע שלכם, כי מה יכול להיות מיוחד יותר מאשר השקיעה של הים התיכון? המקום שלנו שוכן לו בלב מתחם ארנה בהרצליה, כך שאם החתונה תתקיים בשעות בין הערביים – חלק מהנוף יכלול את השקעה, את המרינה ואת היאכטות היפות של הרצליה.

אוכל כשר וטעים

יש לכם עדיין ספקות? לא בטוחים שאנחנו הטובים ביותר עבור החגיגה הקרובה שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שאצלנו יש גם אוכל נהדר. המסעדה שלנו כשרה וזה אומר שכל האורחים שלכם יוכלו להרגיש בנוח לאכול אצלנו הכול. בנוסף לכך, השף המקצועי שלנו עושה שימוש בכל הפרודוקטים הכי טובים שיש להכנת המנות השונות, מה שאומר שתוכלו ליהנות מאוכל נהדר בין אם מדובר על מנות ראשונות, עיקריות או אפילו על מגוון רחב של קינוחים מכל הסוגים.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]