חתונה על הים

לחתונה בלתי נשכחת לצד הים התקשרו: 072-393-9464

הקונספט של חתונות השתנה מאוד בשנים האחרונות, כאשר הרבה אנשים עברו מהקלאסי והמוכר, אל עבר חתונות שונות ומיוחדות. לא כולם רוצים להרים אירועים בתוך אולמות גדולים ומסיביים, ויש ביקוש רב לחתונות קטנות ואינטימיות, כמו חתונה על הים או בקרבתו. מסעדת ביסטרו 56 היא המקום האידיאלי לערוך בו חתונה קטנה. המסעדה שוכנת במרינה בהרצליה, והיא ערוכה לקיום אירועים של בין 20 ל 200 אנשים. אם אתם מחפשים אטרקציה  שווה במיוחד לארחי או לפני ארוחה מהחלומות שווה מאוד לצאת לטיול ביאכטה במרינה הרצליה שנמצאת קרוב  מאוד אל המסעדה.

גני אירועים בשרון

גני אירועים בשרון

מעבר לאווירה הקסומה שנוצרת בעקבות הקרבה למרינה, בביסטרו שמים דגש על אוכל איכותי, מגוון וכשר, שמוגש על ידי כמה מהטבחים הטובים ביותר בישראל. חתונה בביסטרו 56 משדרגת באופן מיידי את האירוע ושמה אותו באור שונה ומיוחד יותר.

ממש עוד מעט מגיע תאריך החתונה שלכם ואתם רוצים לעשות אירוע שיהיה בדיוק כמו שחלמתם?חשוב לכם שהחתונה שלכם תהיה, לפני הכול, כמה שיותר רומנטית ומיוחדת? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם ולכן אנחנו ממליצים לכם לבחור תחילה את המקום המושלם. אחת מהאופציות הכי טובות ורומנטיות שיש זו האפשרות של חתונה על הים, אז למה שלא תבדקו זאת לעומק גם אתם? חתונה על הים יכולה להיות מרגשת עבורכם וגם עבור האורחים שלכם, אז למה שלא תגיעו אלינו עוד היום? אצלנו ב B*56 תוכלו להיות בטוחים שהתפאורה מושלמת לחתונה מיוחדת, כי מה יכול להיות מתאים יותר מאשר שקיעה בים התיכון?

המקום שלנו

B*56 הינו מתחם אירועים מקסים שתוכלו לעשות בו חתונה, בר מצווה ועוד הרבה אירועי בוטיק אחר. אנחנו נמצאים במתחם ארנה שבהרצליה ואין ספק שאחד מהדברים הכי מיוחדים שמחכים לכם אצלנו זה הנוף והאווירה. תארו לכם שלא רק שאתם עושים חתונה על הים, אלא ברקע יש גם שקיעה מיוחדת ויפה! זה בדיוק מה שתיהנו ממנו אם תבחרו להתחתן אצלנו, אז למה שלא תבואו לראות את המקום שלנו עוד היום? B*56 זה מתחם לאירועים יוקרתיים לא רק בגלל הים אלא גם בגלל העיצוב הפנימי של המקום והמוזיקה שמלווה אצלנו כל חגיגה.

אוכל כשר ומיוחד

עוד סיבה טובה שבגללה B*56 זו בחירה נהדרת, זו העובדה שאצלנו תוכלו ליהנות מאוכל טעים שכולו כשר ואיכותי. השף שלנו מכין הכול לעיני האורחים, כך שמי שמתעניין במיוחד בקולינריה יוכל תוך כדי גם ללמוד דבר או שניים על העבודה במטבח מיוחד. בנוסף, כל חומרי הגלם איכותי ולכן זה לא מפתיע שכל המנות טעימות בצורה יוצאת דופן ומוסיפות להצלחת החתונה כולה

[bwscaptcha bwscaptcha-705]