אירועי בוטיק במרכז

לאירוע מושלם התקשרו: 072-393-9464

המיתוג של אירועי בוטיק הוא מיוחד ויוצא דופן. המטרה היא להפוך אותו לאירוע יוקרתי יותר, אקסקלוסיבי וכזה שאנשים ירצו להגיע עליו רק על מנת להיות חלק ממנו. אירועי בוטיק בדרך כלל מתקשרים עם אירועים עסקיים אך לא רק. כיום, גם אנשים שחוגגים ימי הולדת, ברי מצווה ואפילו חתונות, רוצים למתג את האירוע שלהם כבוטיקי כדי לשדרג את המהות שלו. כאשר רוצים לקיים אירועי בוטיק במרכז הולכים לרוב לתל אביב אך יש גם הרבה מקומות שעורכים אירועי בוטיק בשרון שיכולים לתת פתרון שהוא איכותי יותר.

מסעדה לאירועים

מסעדת ביסטרו 56 אשר נמצאת במרינה שבהרצליה מסוגלת לתת מענה איכותי מאוד, שכולל אוכל ברמה גבוהה, שירות יוצא דופן, עיצוב מרשים, מקום מתאים מבחינת גודל ובעיקר אווירה מדהימה שנוצרת מהקרבה לים.

אתם עושים היום אירוע בוטיק וחשוב לכם שהוא יהיה מוצלח מההתחלה ועד הסוף? מעוניינים שכל האורחים שלכם יתרגשו מהאירוע ולא יפסיקו לדבר עליו? אם כך, אין ספק שהגעתם למקום הנכון. זה לא משנה אם מדובר על אירוע בוטיק שמיועד לקידום העסק שלכם או שמטרת האירוע אחרת, כי מה שבטוח זה שאת הפקת האירוע צריך להתחיל מבחירת המקום המושלם. זו הסיבה שבגללה אנחנו מציעים לכם לבוא ולהתרשם מהמקום שלנו, כי כאשר מדברים על אירועים במרכז מדברים על B*56. המתחם שלנו, B*56, הוא מתחם מקסים ששוכן בלב האזור של הארנה בהרצליה, מה שאומר שהנוף שתראו נשקף מכל החלונות אצלנו הוא נופו של הים התיכון.

השילוב בין אווירה מיוחדת ואוכל נהדר

אם ננסה לבדוק מה הופך אירועים מסוימים לטובים יותר לעומת אחרים, אנחנו נראה שחלק מהעניין זה השילוב בין אוכל נהדר ואווירה טובה. לכן, כאשר מדברים על אירועי בוטיק במרכז אנחנו ב B*56 זו הבחירה האולטימטיבית. מצד אחד האורחים שלכם ייהנו מהתפאורה הכי יפה שיש, במיוחד אם תעשו את האירוע בשקיעה, ומצד שני האוכל יגרום להם להנאה גדולה. המטבח שלנו כשר ופתוח לעיני כול, מה שאומר שהאורחים יוכלו גם להביט בהתפעלות בעבודתו של השף שיכין עוברם אינספור מנות ייחודיות וטעימות.

חומרי הגלם שלנו

מעבר לניסיון ולידע של השף המקצועי שלנו, גם חומרי הגלם האיכותיים שבהם הוא עושה שימוש תורמים להצלחת האירוע. לכן, כאשר אתם רוצים להפיק אירועי בוטיק במרכז, אתם מוזמנים לפנות אלינו. יש אצלנו חניה בשפע כך שאפילו מהבחינה הזאת לאורחים שלכם יהיה נוח מהרגע הראשון ועד סוף האירוע. תוכלו, כמובן, גם לבחור את המוזיקה שתלווה את החגיגה שלכם ואין ספק שבסופו של דבר תצאו מרוצים.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]