אירוע בריתה בשרון

לאירועים חגיגיים צרו עימנו קשר ב-072-393-9464

מבין כל סוגי האירועים, אירועי בריתה הם אולי הנינוחים והרווחיים ביותר. בניגוד לברית של בנים, בה יש אלמנט של לחץ, או חתונות וברי מצווה, שהם אירועים מאוד טקסיים, בריתות הן כיפיות וכאלו שבאים בסך הכל לחגוג את הולדת הבת. לאור האופי של האירוע, צריך למצוא את המקום הנכון לערוך בו את האירוע, שהוא בדרך כלל קטן ואינטימי. כאשר רוצים לערוך אירוע בריתה בשרון יש לא מעט אופציה, אך העדיפה מביניהן היא זו של ביסטרו 56.

גן אירועים באזור השרון

גן אירועים באזור השרון

המסעדה המפוארת יושבת לצידה של המרינה בהרצליה והיא ערוכה בצורה מושלמת לקיום אירועים של כמה עשרות אנשים. האוכל במקום הוא מגוון, איכותי וכשר, והאירוח הוא מושלם ומחמיא לאווירה הנינוחה, המגיעה מהסירות והמים השקטים במרינה.

דרך חדשה וטעימה

לידת של בת היא תמיד משמחת והיא בעיקר פחות מלחיצה כאשר מגיע העת לערוך את הבריתה. ההורים לא צריכים להתמודד עם שום דבר יוצא דופן, ויכולים ליהנות בבילוי עם המשפחה והחברים. הבריתות נערכות בדרך כלל באולמות קטנים או במסעדות, כאשר במסעדת B56 מעניקים את התפאורה המושלמת לבריתות. המסעדה ממוקמת מחוץ למרינה בהרצליה, כך שהאווירה הקסומה של הים נכנסת פנימה אל תוך המבנה. האוכל הוא מאוד מגוון, ויש דגש גדול מאוד מכיוון המארחים על יחס אישי וחם לכל לקוח.

התמונה נלקחה מעמוד הפייסבוק שלנו וצולמה באירוע שהתקיים אצלנו

במסעדה אף מאפשרים לשבת בחדרים פרטיים כדי לנתק את הרעשים מהמסעדה ולהצליח ליהנות עם כמה שיותר מכרים.

אירוע בריתה בשרון

מתלבטים איפה כדאי לכם לעשות אירוע בריתה בשרון? מחפשים אולם לברית בהרצליה? רוצים להפתיע את האורחים שלכם ולעשות אירוע שגם אתם בעצמכם לא תשכחו? אם כך, אין ספק שאפשר להבין את הדילמה שלכם, כי יש מגוון רחב של אפשרויות. האם אתם רוצים שהאירוע יתקיים בבית הפרטי שלכם? באולם אירועים? או שאולי דווקא במסעדה? אין ספק שבשנים האחרונות האפשרות של מסעדה יכולה להיות טובה מוצלחת ואם אתם מחפשים מסעדה טובה – אנחנו בביסטרו 56 מחכים לכם.

מסעדה איכותית עם עיצוב יוקרתי

ביסטרו 56 זו מסעדה שהקמנו כבר בשנת 2004 ומאז ועד היום הרבה מאוד אנשים עשו אצלנו אירועים. לכן זה לא משנה לנו אם אתם מתכננים היום אירוע בריתה בשרון, חתונה קטנה או כל מיני חגיגות מסוגים אחרים, כי בכל מקרה אצלנו גם אתם תצאו מרוצים. המסעדה שלנו מגישה מנות כשרות וטעימות במיוחד והנוף אצלנו מוסיף לכל החוויה. השף הוא שף מקצועי ומנוסה שעובד ישירות מהמטבח הפתוח שלו תוך שימוש בפרודוקטים הטובים ביותר שקיימים היום. לכן תוכלו להיות בטוחים שכבר מהמנה הראשונה ועד המנה האחרונה – האורחים שלכם ייהנו מחגיגה קולינרית שאי אפשר לשכוח.

נופו של הים התיכון

הרבה פעמים כל מה שצריך כדי שאירוע מסוים יהיה מוצלח מאוד זה נוף, כי נוף מיוחד תמיד מוסיף עוד נופח לכל החגיגה. זו עוד סיבה טובה שבגללה אנחנו בביסטרו 56 מתאימים לכם, כי למעשה אנחנו נמצאים ממש על קו המים של הארנה בהרצליה. לכן, בין אם תבחרו לעשות את הבריתה בצהריים ובין אם אתם מעדיפים שעות מאוחרות יותר – אצלנו נופו של הים התיכון ילווה את החגיגה שלכם מההתחלה ועד הסוף.. פנו אלינו עוד היום ושריינו תאריך לבריתה, כי למה לעשות הכול בשנייה האחרונה?

 

[bwscaptcha bwscaptcha-705]