אירועים בחוף הים

לאירוע באווירה מדהימה התקשרו: 072-393-9464

הביקור בחוף הים בדרך כלל כולל כפכפים, בגד ים ומגבת, אך כיום, לאור הפופולאריות של החופים לאורך כל מישור החוף, כדי להביא אתכם גם תיאבון. יש המון מסעדות איכותיות מאוד שנמצאות בסמוך לים, אשר כדאי לבקר בהן. מסעדות בחוף הרצליה הן פופולאריות במיוחד מפני שהן נמצאות ליד המרינה המפוארת והמפורסמת של העיר. אירועים בחוף הים יכולים להיות מהנים מאוד ובאווירה מיוחדת, כולל אוכל טוב וחוויה קולינרית מיוחדת, אם כי צריך לדעת לבחור את המסעדה הנכונה.

אירועים במרכז

מסעדת ביסטרו 56 היא מסעדה כשרה לאירועים אשר נותנת לאורחים שלה חוויה מעניינת, לאור הקרבה שלה לחוף הים. מעבר לדגים המוגשים על השולחן, המסעדה מגישה אוכל מגוון וכשר, בתוך תפאורה שהופכת את האירוע למהנה במיוחד.

מתכננים אירוע? יש לבן שלכם בר מצווה? או שאולי אתם רוצים לעשות קבלת פנים מיוחדת לעובדים שלכם לרגל חגיגה מסוימת? האמת היא שזה לא משנה על איזו חגיגה מדובר כי בכל מקרה רעיון של אירועים בחוף הים הוא רעיון מוצלח ביותר. חוף הים משמש בתור התפאורה הכי טובה שיש, בין אם זה בגלל האווירה, השקיעה, האור היפה או בגלל הרגשת החופש שהים משרה על כולנו. לכן כדאי לבחור במיקום כזה לאירוע הקרוב שלכם ואם כבר חוף הים, אנחנו ב B*56 זו הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה.

המיקום והאוכל

אצלנו במתחם B*56 תוכלו ליהנות מהשילוב המושלם בין מיקום מקסים בחוף הים של הרצליה ובין אוכל נהדר, מה שייקח כל אירוע שאתם עושים כמה צעדים קדימה. חוף הים במתחם ארנה משקיף אל הים התיכון וכולל נופים מרהיבים שיכולים להוות את התפאורה המושלמת לכל חגיגה, אז למה שלא תבואו להתרשם מהמקום שלנו עוד היום? הקרבה על ים תוסיף לא מעט לאירוע שאתם עושים ואנחנו נשמח לעשות הכול כדי שהאורחים שלכם ייצא מרוצים.

אוכל כשר ומיוחד

המטבח שלנו הוא מטבח שף פתוח שעומד במרכז העניינים, מה שאומר שחלק מההצגה באירוע היא לראות איך השף וכל עוזריו מכינים את כל המנות. בנוסף לכך,כל המנות אצלנו כשרות כך שתוכלו להיות בטוחים שהאורחים שלכם ירגישו בנוח לאכול מהכול וליהנות מכל מנה שתוגש להם. אפילו מבחינת סידורי החניה אצלנו לא תהיה לכם בעיה כי חשבנו על הכול וארגנו לכם, ולאורחים שלכם, אינספור מקומות חניה. לכן, אם חשוב לכם ליהנות ואם אתם רוצים להמם את האורחים שלכם באירוע הקרוב, כדאי שתזמינו אצלנו מקומות עוד היום.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]