אולם אירועים על הים

מחפשים מקום קטן לחתונה? מה דעתם על אולם אירועים על הים בהרצליה בדיוק מול המרינה? אולם אירועים רומנטי ואינטימי עבור כל מי שמעוניין לחגוג את האירוע שלו.

אולם אירועים על הים

אולם אירועים על הים בהרצליה

אז החלטתם שהחתונה שלכם תהיה קטנה ואינטימית, וכעת אתם מחפשים אולם אירועים קטנים בהרצליה
אשר תוכלו לערוך בו את השמחה שלכם וכל זאת מבלי לפגוע באיכות השירות, האוכל וקונספט העיצוב המרהיב אשר יש למקום להציע עבורכם. אם כך, אנחנו חושבים שיש לנו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל גלריית האתר ולהתרשם בעצמכם מהמקום. אנו בטוחים כי לאחר שתראו כמה רומנטי, יפה ומיוחד הוא לופט האירועים של B56, וודאי תתאהבו בו גם אתם.

אירועים עסקיים מול הים

לאנשי העסקים מגיע יותר. אין שום סיבה לקבוע אירוע עסקי או אירוע חברה במקום נידח ושומם. על כן, יש להקפיד על מקום איכותי לאירועים בהרצליה אשר יספק לכל אחד ואחד מהמוזמנים את השירות הטוב ביותר ומנות השף הטובות ביותר.

אם חיפשתם מקום לאירועים עסקיים מול הים, היינו ממליצים לכם לפנות אלינו, ולשריין מקום באחד מהמקומות הטובים ביותר בהרצליה לערוך בו אירוע עסקי מול הים. כעת כל שנותר לכם לעשות הוא להתרשם מהמקום ולראות שהוא אכן בשבילכם, ולתאם פגישת ייעוץ ראשונית במטרה לסגור מועד לאירוע העסקי שלכם.

B56 אולם אירועים בהרצליה מול המרינה

לא בכל יום יוצא לכם להגיע לאירוע קטן ואינטימי במקום רומנטי וייחודי כמו לופט האירועים של B56. אין ספק כי מי שחשב על המיקום הזה,
הצליח לקבוע בול לטעמם האישי של זוגות רבים, כמו גם כל מי שמעוניין לערוך אירועים פרטיים או עסקיים במקום אינטימי וקטן בעל אופי וקונספט קולינרי בוטיק במיוחד.

לאחר שבדקתם היטב כיצד נראה המקום, תוכלו לתאם פגישת ייעוץ עם הנהלת האולם ולהגיע אלינו לקבלת פרטים נוספים
אשר יעזרו לכם להחליט באופן סופי באם ברצונכם לערוך את האירוע הקטן והאינטימי שלכם (חתונה, מסיבת מצווה, אירוע עסקי) דווקא כאן, באולם האירועים B56 בהרצליה מול המרינה.

אוכל קדימה אוכל

אנחנו בטוחים כי אף אחד לא אוהב להתפשר על אוכל סתם כך, אם אין לכך הצדקה אמתית. לכן, החלטנו שכאן, באולם האירועים על הים,
נספק עבורכם קונספט קולינרי ייחודי אשר יגרום לכם ולאורחים שלכם להתענג על כל מנה ומנה אשר הכין במיוחד השף שלנו בלופט האירועים של B56.

 

[bwscaptcha bwscaptcha-705]