אולם אירועים קטנים ליד המרינה

מחפשים אולם אירועים קטנים ליד המרינה? אנחנו רוצים להציג בפניכם את אחד מאולמות האירועים המובחרים ביותר בהרצליה.
אם טרם יצא לכם לבקר באולמות אירועים ליד הים, ולהרגיש את בריזת הים והגלים, כנראה שהגיע הזמן שתעשו זאת.
למה? מכיוון שכל כך הרבה אנשים שחגגו כאן אירועים, הצליחו כל כך נהנו בו שהם אפילו המליצו לאנשים נוספים להגיע ולחגוג כאן אירוע.

אולם אירועים קטנים ליד המרינה

אולם אירועים קטנים ליד המרינה בהרצליה

B56, הוא אולם אירועים בהרצליה בעל קונספט ייחודי אשר אין שני לו. תנו לנו לשאול אתכם שאלה. מתי הייתה הפעם האחרונה שחגגתם אירוע ליד הים עם בריזת גלים ונוף מרהיב?
ייתכן ולא עשיתם זאת מעולם, וגם אם כן, קרוב לוודאי שתרצו לקבל פרטים נוספים אודות המקום על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מאירוע קטן ואינטימי מול הים.
אז כן, באולם האירועים B56 תוכלו לערוך אירועים קטנים בהרצליה כגון מסיבת ברית או בריתה, בר ובת מצווה וכמובן גם חתונה קטנה ומפוארת. פשוט כי הגודל לא קובע.
היום הרב הזוגות כבר הבינו שלאור יוקר המחיה, אין שום סיבה מוצדקת להוציא סכומים כל כך גבוהים בהפקת אירוע כמו חתונה גדולה והמונית.

אומרים כי אלוקים נמצא בפרטים הקטנים. לכן, הסוד להצלחתו של אירוע אינו נובע אך ורק מהמחיר הסופי. לפעמים אם תדעו באמת היכן לחפש, תוכלו למצוא מקום קטן, אינטימי ושקט,
אשר יוכל לתת לכם מענה אידאלי ואופטימלי לדרישותיכם בכל הנוגע להפקת אירוע חתונה קטנה בהרצליה. אין זה סוד כי אולם האירועים של B56 כולל קונספט עיצובי מהמם ומטבח שף יוקרתי לאירועים.
באשר לאוכל, מדובר במנות שף וגורמה אשר נבחרו בקפידה עבור כל סוגי האירועים, מאירוע קטן ופרטי בהרצליה ועד אירועים וכנסים עסקיים ליד הים.

יהיה אשר יהיה האירוע שלכם, אנו ב-B56, ערוכים ומוכנים לקבל אתכם לכל אירוע אשר תרצו להפיק עד 250 מוזמנים. אומרים כי דברים שרואים מכאן לא רואים משם. לכן, רגע לפני שתקבעו איתנו פגישה,
אתם יותר מרק מוזמנים לבדוק אותנו בעצמכם מבלי לקום מהכיסא. כל שעליכם לעשות הוא בסה"כ לעיין קצת באתר, להיכנס אל הסיור הווירטואלי ולהבין בדיוק מה תוכלו לקבל במעמד האירוע שלכם, ולאחר מכן תוכלו להמשיך אל הגלריה שלנו על מנת שתוכלו לראות במו עיניכם איך נראה האולם ואם בכלל זה באמת בשבילכם. אנחנו בטוחים כי תוכלו גם אתם כמו מאות זוגות אחרים אשר ערכו אצלנו אירועים קטנים, להשקיע את המינימום ולקבל את המקסימום מהאירוע שלכם.

מוזמנים אלינו: אולם אירועים קטנים ליד המרינה – B56

[bwscaptcha bwscaptcha-705]