אירוע ארוחת בוקר בהרצליה מרינה

לארוחת בוקר מפנקת התקשרו: 072-393-9464

ארוחות הבוקר המוגשות ברוב המקומות בישראל הן די סטנדרטיות. הן כוללות ביצים, גבינות, לחמים ומעט סלטים. עם זאת, יש מקומות אשר מצליחים לשדרג את החוויה בכל מיני דרכים, והופכים את הבילוי הישראלי הכה פופולארי הזה למשהו ששווה לחזור אליו. בחיפוש אחר מקום מיוחד לארוחת בוקר מחפשים בעיקר אוכל מגוון, כמות נאה, שירות טוב, אך בעיקר מקום שנעים לשבת בו. מסעדת ביסטרו 56 מצליחה לענות על כל הקריטריונים, כך שמעבר לאוכל המשובח והמותאם לבוקר, היא מציעה למעשה ארוחת בוקר על הים שכן היא נמצאת בסמוך למרינה המפורסמת שבהרצליה.

אירועים על הים

בביסטרו משתמשים בתפאורה המשגעת של הסירות והמים כדי לספק לאנשים משהו נעים להיות בתוכו. האוכל נעשה על ידי צוות מטבח איכותי, ובסופו של דבר, ההבדל נעשה על ידי המיקום הנהדר, בשילוב כל המרכיבים במסעדה.

רוצים לחגוג משהו קטן עם חברים? או שאולי יש אירוע עסקי שאליו תרצו להזמין כמה מהעובדים שלכם? אם כך, הגיע הזמן שתדעו שאירועים עושים לא רק בערב. למעשה אירוע ארוחת בוקר זו אחת מהבחירות הכי טובות שיש, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? בישראל ארוחות הבוקר יכולות להיות מפנקות במיוחד ולכן כל מה שנותר לכם זה לבחור איפה ומתי תעשו את האירוע שלכם. אירועים קטנים בהרצליה אנו ממליצים לערוך במסעדת ביסטרו 56.

אולמות אירועים במרכז

מסעדה עם ארוחות בוקר נפלאות

כאשר חושבים להפיק אירוע ארוחת בוקר צריך לבחור כמובן את המקום שבו רוצים לעשות את החגיגה. האם אתם מאמינים באמת ובתמים שבכל מסעדה התמורה שתקבלו תהיה מלאה? התשובה היא כמובן לא. לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו במסעדת ביסטרו 56 אירוע ארוחת הבוקר שלכם יהיה בלתי נשכח! זה מתחיל כבר מהדרך אל המסעדה שלנו, שכן אם יש משהו שלא תוכלו להתעלם ממנו אצלנו – זה מהנוף היפה. אנחנו נמצאים ממש על קו המים בלב מתחם ארנה שבהרצליה, כך שאין ספק שהנוף שלנו יוסיף להצלחת אירוע הבוקר שלכם. בנוסף, הכול אצלנו טרי וטעים, אז למה לחשוב פעמיים? אם חיפשתם מקומות לאירועים קטנים עד 100 איש כשר, אתם יכולים לפנות למסעדה שלנו.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר נוחה

אם תתקשרו אלינו היום, תספרו לנו על האירוע שרציתם להפיק ועל כל מה שדרוש לכם, נוכל מיד לתת לכם הצעת מחיר נוחה. הגיע הזמן שתדעו גם אתם שהיום אירועים זה כבר לא משהו שחובה לשלם עליו הון עתק. אומנם לא תמיד זה זול, אך מצד שני, לעשות אירוע ארוחת בוקר זו לא צריכה להיות הוצאה כלכלית כבדה מידי. צרו עמנו קשר ואנשי המקצוע שלנו יעשו כל מה שהם יכולים כדי שלא תשלמו יותר מידי וכדי שתדעו כמה שיותר מרוצים מהחוויה.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]