לופט האירועים של B56

לופט האירועים של B56 יספק עבורכם בית חם לכל סוגי האירועים שלכם. כמו כן, נשמח לספק עבורכם גם מסעדה לאירועים בהרצליה עם חדר פרטי המיועד לכל זוג אשר מחפש אולם אירועים לחתונה קטנה ואינטימית בהרצליה.

לופט האירועים

לופט האירועים של B56 – המקום לאירוע הבא שלך

הרבה אנשים מעדיפים כיום להתחתן בקטן, חתונה קטנה ואינטימית עד 250 מוזמנים בהחלט תספיק עבורם. על כן, מסעדה עם חדר פרטי בהרצליה הממוקמת ממש מול הים והמרינה, יכול להיות המקום האידאלי והמושלם לקיים בו חתונה קטנה ואינטימית.

לופט האירועים של B56 הוא ללא ספק אחד מהמקומות היותר יפים, שקטים, רומנטיים וקסומים אשר יכולים להתאים לכל זוג אשר מעוניין לערוך חתונה קטנה ואינטימית בהרצליה. כל אחד מבין ויודע כמה קשה היום למצוא מקום כל כך מיוחד ושונה מסוגו לקיים בו אירוע פרטי או עסקי, בין אם מדובר בחתונה קטנה ואינטימית, מסיבת ברית, אירוע בר מצווה או בת מצווה, וכמובן גם חתונה של עד 250 מוזמנים.

הקונספט הייחודי של B56 – לופט האירועים הטוב ביותר באזור המרינה בהרצליה הוא ללא ספק סיפור הצלחה העומד בפני עצמו. כאשר מדובר בסיפור הצלחה אמתי אשר מספק קורת גג ובית חם לכל סוגי האירועים עם קונספט קולינרי, עיצובי, יוקרתי, רומנטי ושקט – מה כבר אפשר לבקש יותר מזה?

אם אתם צריכים גם מסעדה עם חדר פרטי בהרצליה אשר תתפקד בתור מסעדה ייחודית לאירועים בהרצליה מול הים, תוכלו לקבל בדיוק את מה שחיפשתם, וליהנות גם ממנות שף איכותיות, בשר וגורמה, שירות אדיב ומקצועי מכלל אנשי הסגל של לופט האירועים של B56 וכמובן המראה הקסום של הנוף, הים והמרינה אשר עומדים ממש לעיניכם.

אם טרם יצא לכם לבקר בלופט האירועים של B56, היינו ממליצים לכם בחום להיכנס לאתר ולצפות בגלריית התמונות אשר תעזור לכם להתרשם מהמקום. לאחר שהחלטתם כי אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות המקום, תוכלו בכל עת ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ עם צוות הנהלת המקום ולראות בעיניכם מדוע באמת כדאי לכם לערוך את האירוע שלכם דווקא כאן בלופט האירועים של B56, ומה בעצם כל כך מייחד אותנו לעומת מקומות אחרים לאירועים וחתונות.

מנות שף יוקרתיות לאירוע שלך

מה בעצם אפשר לבקש יותר מאשר מנות שף מובחרות ויוקרתיות אשר יוכלו לגרום לכלל האורחים והמוזמנים במעמד האירוע שלכם ליהנות בו ובגדול? אז אם כבר קבעתם תאריך לחתונה שלכם אצלנו ב-B56, כל שנשאר לנו לאחל לכם הוא המון בהצלחה, מזל טוב וקדימה אוכל!

[bwscaptcha bwscaptcha-705]