מקום לחתונה קטנה

חשבתם שהגיע הזמן להתחתן ואתם תוהים היום איך לעשות את האירוע? יש רק דבר אחד שברור לכם בתחילת הדרך וזו העובדה שאתם רוצים לעשות חתונה קטנה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם. חתונה, בסופו של דבר, זה עניין אינטימי ואין ספק שלחתונות קטנות יש קסם מיוחד. לכן, כאשר מדברים על מקום לחתונה קטנה בהחלט כדאי להשקיע בבחירת האולם הכי יפה שיש ולנו ב B*56 יש מה להציע לכם. המקום שלנו נמצא במתחם ארנה היוקרתי שבהרצליה וזה אומר שהתפאורה אצלנו היא המתאימה ביותר לחתונות: השקיעות היפות של הים התיכון.

נוחות עבור האורחים

מלבד העובדה שכדאי יהיה לבחור מקום לחתונה על הים שבו האווירה יפה והתפאורה רומנטית ומיוחדת, אין ספק שצריך גם לחשוב על הנוחות עבור האורחים שלכם. אצלנו במתחם יש שפע חניה כך שאפילו אם כל אורח יגיע עם הרכב הפרטי שלו, תמיד יהיה לו איפה לחנות בקלות. בנוסף, אצלנו ההשקעה היא לא רק בנוף הטבעי שמתאים בדיוק לחופה וקידושין, אלא גם בעיצוב הפנימי של המקום. כשתגיעו אלינו לפגישת היכרות אתם תראו שאין עוד מקומות כמו B*56, אז למה אתם מחכים?

איזה אוכל תרצו להגיש בחתונה שלכם?

מלבד העובדה שצריך לבחור את המקום הכי יפה שיש, אין ספק שיש גם מקום להתייחס לשאלה איזה אוכל תגישו לאורחים שלכם. אצלנו ב  B*56 לאורחים שלכם מחכות מנות כשרות, טעימות וכאלה שמוכנות ישר לנגד עיניהם! המטבח שלנו הוא מטבח פתוח ובו עובד במרץ השף המקצועי שלנו עם כל עוזריו. לכן אין ספק שכבר מהמנות הראשונות ועד הקינוחים שבסוף החגיגה האורחים שלכם לא יפסיקו לאכול מהאוכל הנהדר שנשמח להגיש להם.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]