מקום ליום הולדת 18

להזמנת מקומות חייגו: 072-393-9464

ציון דרך טעים

יום הולדת 18 הוא יום הולדת מיוחד, שמסמל את המעבר בין ילדות לבגרות. נערים ונערות שנמצאים לפני גיוס רוצים לסמן את האירוע הזה בצורה מיוחדת וכיום, הרבה מאוד אנשים עושים זאת במסעדות יוקרה מפוארות. מסעדת B56 היא אחת המסעדות הטובות בהרצליה, והיא מסוגלת להרים אירוע ברמה גבוהה, אשר יספק את כל האורחים של הנער או הנערה וייתן את הערך המוסף. במסעדה מגישים בשר איכותי, דגים ואוכל איטלקי, שמגיעים עם אלכוהול מגוון שעושה שמח בלב.

התמונה נלקחה מעמוד הפייסבוק שלנו וצולמה באירוע שהתקיים אצלנו

המיקום המושלם של המסעדה, ליד המרינה בהרצליה, הופך את כל החוויה לנעימה וקסומה, ומתאימה במיוחד לגיל הזה, בו רוצים להיות קצת יותר בוגרים ופחות ילדותיים.

הבן שלכם הגיע, בשעה טובה, לגיל 18 ואתם מחפשים מקום לחגוג לו בו את האירוע הזה? אם כך,אנחנו בהחלט מציעים לכם להשקיע מחשבה ולחפש את המקום הנכון. כאשר מדברים על בחירת מקום ליום הולדת 18 מדברים על מגוון רחב של אפשרויות ולכן, מה פתאום שתשאירו את הדילמה הזאת לרגע האחרון? התחילו לראות עוד היום מספר מקומות שיוכלו להיותרלוונטיים כי זה ידוע שיש קשר בין המקום ובין הצלחת האירוע כולו.

מסעדה יוקרתית עם נוף עוצר נשימה

אחת מהאופציות הכי טובות שיש עבור אירועים מיוחדים כמו יום הולדת 18, זה לבחור למעשה מסעדה ליום הולדת יוקרתית ויפה. לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם להתרשם מהמקום שלנו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם הטוב ביותר. עוד לפני שתיכנסו להתרשם מהמסעדה שלנו ומהעיצובבה, תוכלו ליהנות מנופי הים התיכון שייקחו חלק בלתי נפרד בחגיגה של הבן שלכם.המסעדה שלנו נמצאת מאוד קרוב למים במתחם ארנה שבהרצליה, כך שאם תעשו את האירוע אחרי הצהריים – השקיעה תהיה הרקע לחגיגה. כמו כן, מרחוק, דרך החלונות הגדולים שלהמסעדה, תוכלו לראות גם את היאכטות היוקרתיות שעוגנות להן במרינת הרצליה, כך שאצלנו הנוף מושלם לכל סוגי האירועים.

אוכל נהדר לחגיגת יום ההולדת

אתם מתכוונים להזמין את האנשים האהובים עליכם ביותר ורוצים שהם גם ייהנו מהאוכל? אם כך, זו עוד סיבה נפלאה לבחור דווקא בביסטרו 56. המנות אצלנו כולן כשרות, מגוונות וטעימות במיוחד, כי מכין אותן השף המקצועי שלנו. כמו כן, אצלנו גם הקינוחים הם כאלה שאי אפשר לעמוד בפניהם. לכן, אם חשוב לכם שהאורחים ייהנו גם מהחגיגה הקולינרית, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר כבר ברגעים אלו לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]