מקום לחגוג יום נישואין

לחגיגת יום נישואין טעימה התקשרו: 072-393-9464

יום הנישואין הוא לרוב היום החשוב ביותר בחייו של זוג. בניגוד לימי הולדת, אותם חוגגים עם כל המשפחה, יש יום אחד בו הזוג יכול לחגוג ביחד, בצורה מיוחדת, ובלי נספחים. הרבה אנשים מחפשים אחר מקום לחגוג יום נישואין שייתן את התמורה הטובה ביותר לכסף ולזמן, ומוצאים את התשובה במסעדת ביסטרו 56. מסעדת ביסטרו 56 יושבת במרינה בהרצליה, מול קניון ארנה, ליד הטיילת והים, ומספקת חוויה מאוד רומנטית המתאימה לדייטים, ולחגיגות יום נישואין.

אולם אירועים בהרצליה

אולם אירועים בהרצליה

האוכל במסעדה הוא מגוון ואיכותי, ונעשה על ידי צוות טבחים מוכשרים שמשתמשים בחומרי גלם איכותיים. האווירה במקום היא קסומה, שכן המסעדה נמצאת על גדות המים, עם הסירות והבריזה השקטה. תגלו שביסטרו מעניקה חוויה חד פעמית, שתרצו לחזור אליה מדי שנה.

עוד מעט מתקרב יום הנישואים שלכם ואתם רוצים לחגוג אותו בצורה יפה? לא מוכנים להישאר גם השנה לארוחה בבית ואתם רוצים לצאת? אם כך, טבעי שתתחילו לחפש עוד היום מקום לחגוג יום נישואין. זה ברור שלא בכל מסעדה תקבלו את הטוב ביותר והאמת היא, שאם הפעם אתם רוצים לחגוג וגם להזמין אנשים כי מדובר על יום נישואין עגול, הרי שעליכם להשקיע בבחירה. נסו לחשוב איזו אווירה תרצו שיהיה באירוע הקטן שלכם ונסו לחשוב, בין היתר, איזה אוכל תרצו להגיש לאורחים. ככל שיהיה לכם ברור יותר מה אתם מחפשים – כך החיפוש יהיה קצר ויעיל יותר. ערב רומנטי במסעדה יכולה להיות רעיון מושלם ליום נישואין ראשון – הארוחה יכולה להיות סיום רגוע ואינטימי ליום עמוס ותשאר לכם טעם של עוד.

גן אירועים קטן

מסעדה עם נוף רומנטי שמתאים לאירוע

כמובן שיום נישואין זה עניין רומנטי ביותר, כי אנחנו נזכרים ברגעים המיוחדים שבהם עמדו יחד מתחת לחופה. לכן, אם אתם יכולים לשלב באירוע המיוחד הזה גם נוף נהדר שכולל את הים התיכון עם שקיעותיו המרהיבות, מה פתאום שתוותרו על כך? לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו, כי זה בדיוק מה שמחכה לכם במסעדת ביסטרו 56 אולם אירועים מומלץ. אנחנו נמצאים כל כך קרוב לקו המים, כך שלרגעים נדמה שהים התיכון ממש נכנס פנימה, אל תוך האירוע שלכם.

מסעדה עם שירות ברמה הכי גבוהה שיש

חשוב לכם ליהנות לא רק מאוכל ומנופים מיוחדים אלא גם משירות ברמה גבוהה? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. אולי אתם כבר למודי ניסיון מחוויות שהיו לכם במקומות אחרים שבהם האוכל היה טוב אך השירות ירוד ואתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו זה לא יקרה. אנחנו במסעדת ביסטרו 56 מעסיקים רק אנשי מקצוע שעובדים בתחום כבר לא מעט שנים ושאוהבים את עבודתם, מה שמוביל לשירות נהדר שמקבל כל לקוח.

 

[bwscaptcha bwscaptcha-705]