חתונה במסעדה

מה באמת צריך לדעת על הפקת חתונה במסעדה?

להתחתן זה מסוג אותם הדברים שתמיד חלמתם עליהם ועכשיו אתם קרובים להגשים את החלום הזה? רוצים להיכנס בברית הנישואין אבל לא מתאים לכם לעשות אירוע המוני עם מאות משתתפים? אם כך, אין ספק שהאופציה של מקום לחתונה קטנה מול הים במסעדה בוודאי עברה לכם בראש והאמת היא, שזו בחירה נהדרת. מסעדה זה מקום שאתם יכולים לסגור לערב שלם רק עבורכם וזה מקום, שאם בוחרים אותו בקפידה, האוכל בו יכול להיות נהדר. לכן, אם חשוב לכם שהאורחים שלכם ייצאו מרוצים, חתונה במסעדה זו יכולה להיות אפשרות ששווה לבדוק מקרוב.

המסעדה הכי מתאימה לחתונה שלכם

אתם מחפשים היום מסעדה טובה שבה תוכלו להתחתן? רוצים לעשות אירוע אינטימי אבל מרגש? אם כך, אין ספק שלנו בביסטרו 56 יש בדיוק את מה שאתם מחפשים! המסעדה שלנו, ששוכנת לה במתחם ארנה היוקרתי אשר בהרצליה, מציעה לכם את הנוף הכי רומנטי שיש לחתונה שלכם: שקיעות בים התיכון. זה אומר שממש ברגע שבו תיערך החופה, או כל טקס אחר שבו תבחרו, הרקע יהיה מקסים כי מאחור ניתן יהיה לראות שקיעה מרהיבה, רומנטית ומרגשת. בנוסף לכך, המסעדה שלנו נמצאת על קו המים וזה אומר שתוכלו ליהנות מיופיין של כל היאכטות המרהיבות שבמרינה של הרצליה.

האוכל המיוחד

כמובן שעוד סיבה טובה שבגללה אנחנו בביסטרו 56 זה המקום שבו כדאי לכם להתחתן, זו העובדה שאצלנו מחכה לכם גם תפריט עשיר, מגוון טעים במיוחד. יש מנות מכל הסוגים: דגים, בשר ואפילו אוכל צמחוני והכול כשר וטרי במיוחד. השילוב שבין אוכל נהדר ובין אווירה קסומה זה כל מה שצריך כדי להפיק חתונה מרגשת במיוחד, אז למה שלא תזמינו אצלנו מקומות כבר עכשיו?

[bwscaptcha bwscaptcha-705]