חתונה עד 250 מוזמנים

חתונה קטנה שיש בה עד 250 מוזמנים זה מסוג האירועים שיכולים להיות הכי מרגשים ומיוחדים בחייכם. לכן, אם אחרי זמן רב של חיפושים אתם מרגישים שמצאתם אהבה ושאתם רוצים לבלות ביחד את שארית חייכם, הגיע הזמן שתתחילו לתכנן את האירוע הנכון לכם. אם אתם חושבים על חתונה עד 250 מוזמנים, אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם אווירה נהדרת, אנשי צוות מקצועיים ואוכל טעים במיוחד. אין שום סיבה שבגללה אתם חייבים תמיד לשכור אולמות לאירועים שונים כי לעשות אירוע במסעדה זו הרבה פעמים הבחירה הנכונה.

מסעדה שמציעה לכם הרבה מעבר לאוכל טוב

ביסטרו 56 זו מסעדה שנמצאת במתחם ארנה היוקרתי של הרצליה, כך שהמסעדה ממש קרובה לים התיכון. דרך החלונות הגדולים של המסעדה שלנו ניתן לראות את היאכטות המקסימות שעוגנות במרינה של הרצליה וגם, כמובן, את השקיעות המרהיבות של הים התיכון. לכל אלה נוסיף גם את העיצוב היוקרתי של המסעדה שלנו מבפנים, והרי לכם המקום המושלם לכל חגיגה שאתם מתכננים. זה לא משנה אם אתם חושבים היום על חתונה קטנה או על אירועים אחרים, כי בכל מקרה אצלנו בביסטרו 56 תזכו לקבל תמורה מלאה לכסף שלכם.

חתונה במחירים סבירים

מחפשים השכרת מקום לאירוע פרטי ושמעתם ממכרים שלכם שהחתונה שלהם עלתה הון? הייתם בטוחים שגם אצלנו המחירים יהיו גבוהים מידי? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. אצלנו בביסטרו 56 תוכלו לקבל הצעות מחיר מיוחדות עבור כל אירוע שתרצו להפיק, אז למה שלא תתקשרו אלינו כבר עכשיו? אנשי המקצוע שעובדים אצלנו ישמחו לשמוע על איזה אירוע אתם חולמים והם יתנו לכם הצעת מחיר שתוכלו לעמוד בה בקלות רבה.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]