מקום לאירוע עד 50 איש

איך בוחרים מקום לאירוע עד 50 איש?

מתככנים אירוע יחסית מצומצם ורוצים שכל המוזמנים שלכם ייהנו? אם כך, טבעי שתחשבו על האפשרות של השכרת מסעדה בשרית כשרה לאירוע קטן, כי מה פתאום שתעשו את החגיגה בביתכם הפרטי? בדרך כלל כאשר עושים אירועים במקום מסוים, כמו מסעדה, אפשר ליהנות מכך שלא צריך לארגן את המקום לקראת החגיגה או אחריו. בנוסף לכך, אם האירוע מתקיים במסעדה אפשר גם ליהנות מכך שהאוכל כבר כלול במחיר וכי לא צריך להתחיל לחשוב גם חברת קייטרינג שתדאג לכל הפרטים הללו. זה נשמע לכם מוכר ואתם מחפשים את המסעדה הכי טובה שיש לאירועים כאלה? אם כך, אנחנו בביסטרו 56 מחכים לכם ונשמח לארח אתכם בצורה היפה ביותר שאפשר.

תפריט מגוון שימצא חן בעיני כל האורחים שלכם

אפילו אם מדובר על אירוע יחסית קטן שלא מגיעים אליו הרבה אנשים, כמובן שיש משמעות לשאלה מה יכלול התפריט. לכן אנחנו שמחים להציע לכם את התפריט הנפלא שלנו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכות לכם, ולאורחים שלכם, מנות מיוחדות. כל מנות שלנו כשרות, נעשות תוך שימוש בפרויקטים נפלאים וטריים ובנוסף, את הכול מכין השף המקצועי שלנו. יש לנו מטבח פתוח, מה שאומר שגם תוך כדי האירוע האורחים שלכם יוכלו ליהנות מהופעה מרהיבה של הכנת כל המנות בחגיגה.

המחירים הנוחים שלנו

אתם עדיין מחפשים סיבות שבגללה ביסטרו 56 זו הבחירה הנכונה? רוצים להבטיח שתקבלו את המקסימום תמורת המחיר שתשלמו? אם כך, כדאי שתדעו אצלנו לא רק שהשירות נפלא והאוכל טעים, אלא גם המחירים נוחים. אם כל זה לא מספיק לכם, אצלנו מחכים לכם גם נופים עוצרי נשימה כך שאין ספק שגם בפעם הבאה כשתעשו אירוע תבחרו לחגוג אותנו אצלנו.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]