מסעדה לברית

להזמנת חדרים לאירועים פרטיים צרו עימנו קשר ב-072-393-9464

ליהנות מהאירוע

בריתות אלו אירועים משמחים מאוד, אך גם מאוד מלחיצים עבור ההורים, שנמצאים מספר ימים אחרי אירוע מרגש אחר – הלידה. כאשר מחליטים על עריכת ברית, חשוב לקבל מקום איכותי, עם אוכל טוב, שירות מצוין וכזה שיהיה ערוך בצורה אידיאלית לקיום אירוע קטן וקומפקטי, בדיוק כמו מסעדת B56. המסעדה עורכת הרבה מאוד אירועים, ושומרת על רמה גבוהה של שירות ובעיקר של אוכל. במסעדה עושים את ההבדל בכך שמעניקים חדרים פרטיים מעוצבים לחוגגים, ובעיקר נותנים יחס אישי ומשפחתי ללקוחות, כך שהתהליך הוא מאוד מרגיע וכזה שכיף לעבור.

התמונה נלקחה מעמוד הפייסבוק שלנו וצולמה באירוע שהתקיים אצלנו

בריתות ב-B56 הן מהנות עבור כל האורחים, אשר מקבלים בשר, דגים ואוכל איטלקי שברמה לא מקבלים במקומות אחרים.

ברית מילה זו סיבה לחגיגה, ובדרך כלל כאשר ישראלים עורכים ברית לתינוק שלהם, הם בוחרים לחגוג במסעדה או אולם אירועים. אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם עם מנעד קולינרי רחב של טעמים מגוונים, יהיה כדאי לכם לשקול ביקור אצל ביסטרו 56.

ביסטרו 56 ממוקמים במרינה של הרצליה ומביאים לידי ביטוי שילוב בין לופט למסעדה, מה שמעניק אווירה מושלמת לחגיגה של אירועים מנצחים. כך שאם אתם מחפשים מסעדה לברית ועד עכשיו לא הייתם בטוחים היכן לחגוג, אז זהו ללא ספק מקום שיהיה כדאי לכם לשקול ברצינות.

אז למה דווקא ביסטרו 56?

אם אתם לא בטוחים בדיוק מדוע אנו ממליצים על המסעדה הזו, אז ראוי לציין קודם כל שמדובר במקום שדוגל בהכנה של מנות מגוונות, טריות וטעימות במיוחד. אתם רק צריכים להחליט אילו מנות הייתם רוצים להגיש לאורחים שלכם באירוע, ולתאם זאת ביחד עם הצוות של ביסטרו 56.

אצל ביסטרו 56 מחזיקים בניסיון רב בתכנון של אירועים מכל הסוגים, ובין היתר גם בריתות. כך שאם אתם רוצים לבחור במסעדה לברית שתעניק לכם חוויה שלמה ותאפשר לכם להיות שבעי רצון, יהיה כדאי לכם לבחור במקום הזה.

חגיגה בדיוק לפי הדרישות שלכם

אצל ביסטרו 56 השליטה בידיים שלכם ואתם יכולים להחליט בדיוק כיצד לחגוג את האירוע שלכם. כך שאם יש לכם דרישות מיוחדות לקראת הבריתה, ואתם רוצים להגיש אוכל ספציפי למשל, אז כמובן שהם ישמחו להקשיב לכם ולוודא שאתם תוכלו ל

מסעדה לברית

מסעדה לברית

היות מרוצים.

תמיד תוכלו ליצור קשר עם ביסטרו 56 במידה ויש לכם שאלות כאלו ואחרות, וזאת בכדי להבטיח שאתם יודעים טוב יותר על המעלות של המקום והאפשרות לחגוג בו את הבריתה.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]