חתונה קטנה על הים

הקשר בינכם התהדק בשנים האחרונות? רוצים לעשות חגיגה מרגשת ולהתחתן? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם כי כמעט כל זוג בישראל רוצה, בסופו של דבר, למסד את היחסים. זה לא משנה אם אתם בוחרים להתחתן כדת משה וישראל או שאתם רוצים לעשות אירוע חילוני, כי מה שבטוח זה שאת החגיגה כדאי לעשות בצורת חתונה קטנה על הים. חתונה קטנה על הים זה חלום של הרבה זוגות כי זו יכולה להיות בחירה רומנטית, מיוחדת וכזאת שכל האורחים שלכם יתרשמו ממנה מאוד. לכן, אם אתם מעדיפים את האווירה האינטימית, אנחנו מזמינים אתכם להתחיל לתכנן את החתונה שלכם עוד היום.

ביסטרו 56 – מקום מקסים להתחתן בו

אם אתם מחפשים מקום מושלם לחתונה הקטנה שלכם שתעשו על יד הים, אנחנו בביסטרו 56 מחכים לכם. המסעדה שלנו אלגנטית במיוחד וכיוון שהיא נמצאת ממש על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה, הים מלווה כל חגיגה מההתחלה ועד הסוף. זה אומר שאם תבחרו להתחתן בשעות אחר הצהריים, אין ספק שאת החתונה שלכם תלווה שקיעה מיוחדת כאשר ברקע ניתן יהיה גם לראות את היאכטות המפוארות שעוגנות להן במרינה. לכל זה נוסיף כמובן את המוזיקה הנפלאה שתבחרו ואת השירות המקצועי של המלצרים שלנו הרי לכם חתונה חלומית. ביסטרו 56 מתאימה בתור אולם אירועים בהרצליה על הים.

מה אוכלים בחתונות כאלה?

בדרך כלל בחתונות קטנות האוכל הוא גולת הכותרת וכמובן שגם במובן הזה לביסטרו 56 יש הרבה מה להציע. אזם אם אתם מעוניינים בחתונה על הים במרכז עם אוכל טעים פנו אלינו. אנחנו מכינים אוכל כשר, טרי וטעים במיוחד, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים שלכם לא יפסיקו לאכול ולהתרגש מכל המנות. זה נכון לגבי המנות הראשונות, העיקריות וגם לגבי הקינוחים, אז למה שלא תגיעו לטעום את האוכל שלנו כבר עכשיו, להתרשם ולשריין מקום לתאריך החתונה שלכם?

[bwscaptcha bwscaptcha-705]