מקום מיוחד לאירועים קטנים

איך בוחרים מקום מיוחד לאירועים קטנים?

אירוע קטן דורש מאיתנו בדיוק את אותה השקעה שדורש מאיתנו גם אירוע גדול. כלומר, עלינו לקחת בחשבון לא מעט גורמים, החל מהשאלה את מי אנחנו מזמינים ועד השאלה איפה נוכל לקיים את החגיגה. לכן, אם גם אתם מחפשים היום מקום מיוחד לאירועים קטנים כדאי שתדעו שאנחנו כאן כדי לעזור לכם! אנחנו מזמינים אתכם לסיור מקדים במסעדה המקסימה שלנו, ביסטרו 56, והאמת היא, שכבר בדרך מהחניה למקום שלנו אתם תראו שבחרתם נכונה.

הים והנופים

עוד לפני שנציע לכם תפריט מגוון, כשר ועשיר לאירוע הקרוב שלכם, אנחנו שמחים להציג בפניכם את יצירת המופת הגדולה ביותר שברא הטבע: השקיעות של הים התיכון. ביסטרו 56 הינה מסעדה השוכנת במתחם ארנה היוקרתי, על קו המים בהרצליה ומאפשרת אירוע במסעדה על הים. זה אומר שלא משנה באיזו שעה תגיעו אלינו או מתי תחליטו לעשות את האירוע שלכם, כי בכל מקרה הרקע לחגיגה יהיה הנוף המקסים של הים התיכון. לכל אזה מצטרפות גם היאכטות המפוארות של מרינת הרצליה והרי לכם תמונה מקסימה שתשמש בתור רקע נפלא לכל אירוע.

מה נגיש לאורחים שלכם?

עם כל הכבוד לנוף ולשקיעות, בוודאי תרצו לבחור מקום מיוחד לאירועים קטנים שגם מגיש אוכל נהדר. לכן אנחנו שמחים לבשר לכם שגם במובן הזה ביסטרו 56 מציעה לכם את הטוב ביותר! יש לנו אוכל כשר, מטבח פתוח ושף מקצועי שמנצח על כל החגיגה הזאת. זה אומר שלא משנה אם האורחים שלכם יבחרו דגים, מנות בשריות או מנות צמחוניות, כי בכל מקרה כל מה שמחכה להם אצלנו יהיה טרי וטעים במיוחד. אין סיבה ללכת ולראות עוד מקומות לאירוע הקטן שלכם כי אצלנו תמצאו את הטוב ביותר שיש.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]