מקום לערב צוות

מקום לערב צוות חלומי 

כל בעלי העסקים ומנהלי המחלקות מחפשים מידי פעם מקום לערב צוות שבו ניתן יהיה לשבת ולדבר בשלווה, לצאת מהשגרה וגם ליהנות מאוכל טוב. לכן, אם גם אתם מחפשים היום חדר VIP בהרצליה ולא ברור לכם לאן כדאי לכם לפנות, אנחנו גאים להזמין אתכם אלינו. המסעדה שלנו, ביסטרו 56, נמצאת במתחם ארנה אשר בהרצליה וזה אומר שאם הצוות שלכם מגיע מאזור המרכז – יהיה לכולם פשוט וקל להגיע אלינו.

צוות מלצרים מקסים ואוכל נהדר

כל המלצרים שלנו שיקבלו את פניכם בערב המתוכנן שלכם יעשו הכול כדי שהחוויה שלכם אצלנו תהיה יוצאת דופן ואחרת. הם הוכשרו לתת שירות אדיב ומקצועי והם כולם מגיעים עם תודעת שירות מאוד גבוהה, כך שאתם יכולים לצפות רק לדברים טובים. מבחינת האוכל שנגיש לכם ולצוות שלכם אתם תראו שלא תתאכזבו, כי הכול אצלנו כשר, טרי וטעים במיוחד. יתרה מכך, לשף שלנו יש מטבח פתוח שבו הוא עובד עם הצוות שלו, מה שאומר שתוכלו להתקרב ולראות כיצד הוא מכין כל מנה באהבה ומקצועיות רבה.

הנוף שמחכה לכם במסעדה שלנו

אי אפשר לדבר על מקום לערב צוות ולא לדבר על הערך המוסף, כי הרי המטרה היא ליהנות ביחד ולהרגיש כמה שיותר שלבים. לכן אנחנו שמחים להציע לכם את ביסטרו 56, כי אצלנו הנוף מדבר בעד עצמו. עצם העובדה שאנחנו נמצאים ממש על קו המים הופכת את החלונות שלנו לתמונות של ממש, כי מכל מקום נשקף הים התיכון עם שקיעותיו המרהיבות. כמו כן, אצלנו בביסטרו 56 אפשר גם ליהנות מהיאכטות היפות שעוגנות להן במרינה היוקרתית של הרצליה כך שגם במובן הזה מחכה לכם אצלנו חוויה ייחודית ושונה.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]