אירועים קטנים על הים בהרצליה

לארוחה מיוחדת ליד הים התקשרו: 072-393-9464

הים הוא לא רק מקום שאפשר לרחוץ בו, או לרבוץ על החוף שלו. גם הנוף המרוחק שלו מספק אווירה קסומה ולכן, הרבה אנשים רוצים לקיים אירועים קטנים על הים בהרצליה או בסביבתה. האירועים הללו נערכים לרוב לצד המרינה, שכן כל אזור הטיילת והארנה הוא אזור משגע, מתאים למשפחות וכזה שכיף להסתובב בו. הפנינה הייחודית של המרינה היא מסעדת ביסטרו 56, אשר מנצלת את הלוקיישן המושלם שלה עד הסוף.

גני אירועים במרכז

גני אירועים במרכז

המסעדה מגישה אוכל גורמה, מספקת שירות איכותי ובעיקר מעוצבת בצורה כזו שמתאימה מאוד לאירועים אל מול הים התיכון. המסעדה ערוכה לקיום אירועים של כמה עשרות אורחים, ומציעה אין ספור פינוקים שיהפכו את הערב (או הצהריים) של החוגגים למשהו מיוחד ובלתי נשכח.

אירועים קטנים על הים בהרצליה הם כל מה שאתם צריכים על מנת למצוא את המקום הטוב ביותר עבורכם לחתונה באזור השרון והמרכז.
אז איך באמת מוצאים את המקום הטוב ביותר לאירועים קטנים ליד הים?

אירועים קטנים על הים בהרצליה

אולם אירועים קטנים על הים בהרצליה

אירועים קטנים על הים בהרצליה הם ללא ספק יכולים להיות הרומנטיים ביותר והמושלמים ביותר כאשר מוצאים את המקום הקטן, השקט והרומנטי אשר נמצא במקום אידאלי על יד הים בהרצליה. אולם אירועים קטנים בהרצליה הוא כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו לקיים את האירוע שלכם מסביב לים, עם אווירה רומנטית ובריזת הים והגלים באופק. אין ספק כי לא בכל יום רואים מקום כל כך יפה וייחודי בדרכו אשר נמצא במקום אידאלי לאירועים במרכז.

B56 הוא אולם אירועים כשר במרכז המתאים לזוגות צעירים אשר מחפשים מקום רומנטי, שקט ואינטימי בו יוכלו לחגוג את האירוע שלכם באחד המקומות המרכזיים ביותר בהרצליה.

אולם האירועים מתאים במיוחד עבור זוגות צעירים אשר מעוניינים להתחתן בקטן באולם אירועים מול הים המתאים ל-250 מוזמנים או פחות.

הקונספט הקולינרי באירוע קטן ליד הים ב-B56 יכול להתאים לכל מי שמחפש אולם אירועים כשר לעשות בו אירוע פרטי או עסקי, החל מחתונה קטנה, ברית, מסיבת מצווה ועד אירוע עסקי אשר לא יעלה מ-250 מוזמנים לכל היותר.

מה עוד חשוב בבחירת אולם אירועים קטנים על הים בהרצליה? בחירת מנות השף לאירועים חייבת להתבצע על הצד הטוב ביותר כך שגם אתם וגם כלל האורחים יוכלו ליהנות מהם וישמחו לשבת סביב שולחן האוכל בציפייה לקראת מנת השף הבאה. עכשיו זו ההזדמנות הטובה ביותר עבורכם לשריין אירוע פרטי מול הים בהרצליה מול המרינה ובריזת הים, כך שתוכלו לנצל את הזמן שנותר לכם לתכנון החתונה במקום רומנטי, שקט ובאווירה קסומה מול הים.

לא בכל יום חוגגים חתונה במרכז, אך כאשר מדובר באירוע פרטי מול הים, אין ספק כי אירוע חתונה קטנה בהרצליה הוא כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו לקיים את האירוע הטוב ביותר עבורכם.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]