אולם אירועים עם חדר פרטי

אולם אירועים עם חדר פרטי נועד לספק בית וקורת גג אחת עבור אירוע של זוג המעוניין לחגוג אירוע פרטי בלופט האירועים של B56.

אולם אירועים עם חדר פרטי

אולם אירועים עם חדר פרטי בהרצליה

אם אתם מחפשים אולמות אירועים בהרצליה לצורך הפקת אירוע קטן עם חדר פרטי ליד הים, תוכלו לחגוג את האירוע שלכם באחד המקומות היותר יוקרתיים בהרצליה בלופט האירועים של B56 בהרצליה מול המרינה.

בחדר הפרטי תוכלו לערוך אירוע קטן ואינטימי מול המרינה בהרצליה ואף לחגוג אירוע בוטיק במסעדה לאירועים בהרצליה. אם עד כה ניסיתם לחפש בית קטן לאירוע שלכם בהרצליה ועדיין לא הצלחתם למצוא בדיוק את מה שחיפשתם. זה בדיוק הזמן שלכם להגיע לאירוע קטן במסעדה עם חדר פרטי המשקיף אל המרינה.

אירועים קטנים עם חדר פרטי יכולים בהחלט להיות באולם אירועים בוטיק ויוקרתי במיקום מעולה ואווירה רומנטית עם בריזת הים. לכן, אם אתם מעוניינים לערוך את האירוע שלכם בלופט האירועים של B56, תוכלו לעשות זאת באירוע קטן של עד 150 מוזמנים ללא כל בעיה.

מדוע לחגוג את האירוע שלכם במסעדה ובלופט האירועים של B56? 
ובכן, אם מעולם לא הייתם במסעדת גורמה בשרית וכשרה, כנראה שטרם ביקרתם במסעדה שלנו. ב-B56 תוכלו למצוא אוכל ברמה הגבוהה ביותר עם קונספט קולינרי אשר הושקע בו מחשבה רבה בתכנון והכנת כל מנוף השף. חשוב להבין בניגוד לכל מסעדה רגילה, מסעדת השף של לופט האירועים של B56 הנה ברמה גבוהה במיוחד, כמו גם איכות השירות והמיקום אשר עליו באמת שלא תוכלו להתפשר.

אם מעולם לא ביקרתם במקום, תוכלו לערוך סיור ווירטואלי קצר באתר ולהתרשם מהמסעדה שלנו ומלופט האירועים הבשרי והכשר. לאחר מכן תוכלו להמשיך משם אל הגלריה שלנו ולהבין עד כמה באמת הושקעה מחשבה רבה בתכנון המקום. אל לופט האירועים תוכלו להזמין את כל החברים ובני המשפחה הקרובים אליכם לצורך תכנון והפקת אירוע קטן ואינטימי של עד 150 מוזמנים.

כמו כן, יש באפשרותכם גם לערוך אירועים קטנים כגון מסיבות מצווה, ברית. או אירועים למגזר העסקי כגון כנס חברה, כנס עסקי וכו'.

השירות שלנו הוא מעל המצופה, אצלנו הלקוח תמיד צודק. תוכלו לצפות ליחס חם, אישי ומקצועי מכל אחד מאנשי הצוות, מעובדי המטבח ועד אחרון המלצרים במעמד האירוע. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. לפרטים נוספים אודות לופט האירועים או מסעדת השף היוקרתית של B56 אתם מוזמנים להתקשר או להשאיר פרטים. B56 – מסעדה לאירועים בהרצליה

[bwscaptcha bwscaptcha-705]