חופה על הים

בחרתם להתחתן? רוצים לעשות חופה על הים ולהזמין את כל החברים הכי טובים לחגוג אתכם? אם כך, לנו בביסטרו 56 יש פתרון מושלם עבורכם. המסעדה הוותיקה שלנו נמצאת במתחם ארנה היוקרתי והיפה שבהרצליה, מה שאומר שלכל חגיגה שתעשו אצלנו יש את הרקע היפה ביותר: שקיעות הים התיכון. אין דבר יותר רומנטי, מרגש ויפה מאשר להתחתן כשברקע יש שקיעה מיוחד וכשאפשר לראות מרחוק את היאכטות היוקרתיות של מרינת הרצליה. לכן, אם אתם מחפשים מקום טוב לחופה על הים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו. חתונה במסעדה הפך להיות טרנד מעניין בשנים האחרונות וביסטרו 56 היא מסעדה מושלמת לערוך בה חתונה. 

חתונה עם אוכל נהדר

אם מה שמטריד אתכם לקראת החתונה זו השאלה האם מבחינה קולינרית האורחים שלכם מספיק ייהנו,כדאי שתדעו שגם במובן הזה ביסטרו 56 זו הבחירה הכי טובה שיש. השף המקצועי שלנו, שעובד מהמטבח הפתוח שלו לנגד עיני האורחים, מכין אינספור סוגים של מנות מיוחדות. לכן תוכלו לשלב בתפריט החתונה שלכם אצלנו מנות בשריות, צמחוניות ואפילו מספר מנות מיוחדות עם דגים, אז למה לחשוב פעמיים? כמובן שגם הקינוחים מדברים בעד עצמם ואתם תראו שהאורחים שלכם לא יפסיקו לאכול כבר מהרגע הראשון שבו חגיגת האוכל תתחיל.

האם אפשר לעשות חופה על הים במחירים סבירים?

כל זוג שבוחר להתחתן רוצה לעשות את זה בצורה יפה, מכובדת ולא לשלם יותר מידי. לכן ברור לנו מדוע גם אתם מוטרדים מהעניין הזה, אך אתם לחלוטין יכולים להסיר דאגה מלבכם. אצלנו תמיד תקבלו הצעות מחיר אטרקטיביות מאוד וזה אומר שתוכלו לעמוד בעלות החתונהשלכם אצלנו ללא כל קושי. פנו אלינו עוד היום וביחד נבנה איתכם את החתונה כי יפהומרגשת שיש, כי חשוב לנו שכל הלקוחות שלנו יצאו מרוצים כשהם עושים אצלנו אירועים.

[bwscaptcha bwscaptcha-705]